44 TALKS

Det er lettere at udvikles når man forstår hvorfor

Vores foredrag, workshops og forløb er skabt til at besvare spørgsmål. Spørgsmål til vores produktområder, naturligvis, men dermed også til de vigtigste områder indenfor strategisk kommunikation. Det er områder, der udvikler sig hurtigt. Og ved at arbejde med dem hele tiden, researcher vi på ‘Hvorfor?’ nærmest dagligt. Derfor har vi alle svarene. Vi tror på, de svar gør vores kunder mere omstillingsparate. For det er nu engang bare lettere at udvikles, når man forstår hvorfor det er vigtigt. Vi glæder os til at se jer.

Derfor skal du have en stærk strategisk platform

– En stærk strategisk platform er brandets Sat Nav, der sikrer konsistens under vækst

Når din forretning vokser og du udvikler nye produkter, services, udvider brandets kontaktflade og får flere leverandører, så kan det være svært at holde dit brand DNA skarpt og tydeligt. Faktisk svært ikke helt at miste det i vrimlen.

En stærk strategisk platform, der holder dit brand DNA i skak, svarer til at have Sat Nav gennem junglen. Ikke nok med du kan checke din position; du bliver også guidet i mål. Men hvad er den dér platform? Hvorfor er den så vigtig? Og hvordan bruger man den? Det kan vi vise dig – book nu.

Digital strategi betyder forretningsudvikling

– Hvad digital strategi vil sige, hvorfor du skal have en og hvordan du får det

At lægge en digital strategi, hvis I ikke har en allerede, betyder faktisk at tage jeres forretning op til revision. Arbejdet med den digital strategi vil nødvendigvis betyde en due diligence på ikke kun jeres produkter og målgrupper, men også den interne organisation.

Arbejder I digitalt? Ved I hvordan jeres kunder gør det? Og hvor? Whad kunne I vinde ved at implementere relevante digitale systemer? Og hvilke produkter kan I udvikle? Eller oversætte jeres analoge produkter til? Få alle svarene – book et foredrag eller en workshop nu!

Netværkning via sociale medier

– Et foredrag om øget indflydelse og stærke relationer (personlig eller virksomhedsvinkel)

Sociale medier er smutvejen til nye relationer. Men hvordan fastholder man dem? Hvordan stikker man dybere i dem? Kan man virkelig bygge varige bånd på 140 karakterer? Og hvis det lykkes, hvordan overføres de så til den fysiske verden?

Om du er ny eller garvet, en privatperson eller repræsenterer en virksomhed, vil dette foredrag give dig grundreglerne i, hvad der er vigtigt, når du bygger relationer i sociale medier. Og hvor langt du kan komme hvis du gør det godt. Vil du have mere indflydelse? Skriv til os!

Digitale redskaber til vidensdeling og research

– Research, vidensorganisation, vidensdeling og effektive arbejdsformer

Den digitale udvikling betyder hele tiden nye digitale medier. Hvilket betyder nye videnskanaler. Hvilket igen betyder nye arbejdsformer. Hvilket betyder at du som leder eller researcher eller I som virksomhed har brug for nye redskaber.

Digitale redskaber til vidensdeling og research inkluderer ikke kun redskaber, der organiserer viden, men også redskaber, der optimerer den. Gør den nem at præsentere. Søge i. Vende tilbage til og opdatere. Vi præsenterer mulighederne, gerne skræddersyet til din virksomhed. Skriv til os nu.

Kontakt os for mere information

1 + 3 = ?