DUE DILIGENCE

Somme tider ved man, der er noget galt. Men man ved ikke helt hvad. Og så kan man lede længe.

Vi har ekspertisen til at foretage hurtige, effektive analyser af det samlede fundament, dit brand hviler på. En komplet due diligence, der identificerer din virksomheds svage punkter.

VI SER PÅ:
Forretningsgrundlag, produktområder, brand DNA, mediekanaler, digitale redskaber, kampagnetilgang, kommunikationsplanlægning og strategi, kunderelationer, salgskanaler, mv.

HVORFOR:
– Identificere svagheder i forretningsgrundlaget
– Strømline kommunikation med forretningsmål
– Skærpe brand, produktportefølje og medietilgang
– Efterse/udvikle digital tilgang
– Opdatere samlet kommunikation

Fortyfour - due diligence

STRATEGISK PLATFORM

44 Huset er vores illustration af, hvordan vi arbejder med vores kunder – og med kommunikation generelt. For at bygge et solidt hus (brandet) skal vi grundlægge det på et stærkt fundament: Den strategiske platform.

VI ARBEJDER MED:
Kommunikationsstrategi, digital strategi, målsætning, målgruppe(r), behov, produktportefølje, positionering, mediekanaler, kommunikationsredskaber og -elementer, mv.

HVORFOR:
– Forankre forretningsstrategi
– Positionsoptimere mediekanaler
– Konkurrencedygtig kommunikation
– Unikke salgsbudskaber
– Strategisk strømlining

Fortyfour – strategisk platform

IDENTITET

Hvorfor må man ikke gå til møde i plettet skjorte? Fordi det sender et signal om man er sjusket. Og sjusket afkodes til uegnet til forretning.

Mennesket afkoder signaler i alt. Det er sådan vi navigerer i verden og finder ud af, hvad det er vi møder. Derfor skal dit brand bæres af de rette symboler – og du skal udnytte at de bliver læst i alt, brandet er, udtrykker og gør.

Når vi skaber en identitet, skaber vi ikke kun et logo, men også et kodeks af farver, former, sprog og anvendelse af brand universet i dets markedsspecifikke kontekst.

En identitet kan fx gælde din virksomhed, et produkt, et forretningsområde, et event eller en kampagne.

VI ARBEJDER MED:
Logo, farver, billeder, sprog, payoff, oneliners, symboler, brand manual, implementering, mv.

HVORFOR:
Fordi effektiv anvendelse af symboler kræver konstant opdaterede spidskompetencer.

Fortyfour - identitet
Fortyfour - konceptudvikling

KONCEPTUDVIKLING

For at knække koden på et originalt koncept – det kan være til et event, til et nyt produkt, et forretningsområde eller en kampagne – har man brug for både kompetencebredde og -samling.

Den ideelle konceptmaskine består af lige dele forretningsforståelse, strategisk håndværk og kreativ højde. Det har vi. Som et ressourceoptimeret maskinrum, kan vi træde ind, når I løber tør for ideer og tid.

VI ARBEJDER MED:
Knække koden, key visual, oneliners, payoff, konceptskriv, implementering, mediekanaler mv.

HVORFOR:
Fordi et eksternt team er den mest ressourceskarpe konceptudviklingsmetode, du kan få. Den skarpeste erfaring, nyeste viden og mest komprimerede kompetencebredde.

DIGITAL STRATEGI

Vi tænker digitalt uden at udelukke traditionel markedsføring og live kommunikation. Vores koncepter er integrerede helhedsløsninger, skræddersyet optimalt til vores kunders situation. Vi er specialister i digitale redskaber, produkter og sociale medier.

Men vi anerkender også, at mange virksomheder har brug for målrettede indsatser for at integrere velfungerende kommunikationsapparater med digitale tiltag. Og derfor tilbyder vi digital strategi som en særlig ydelse.

Vi skaber en digital strategi, der passer ind i virksomhedens eksisterende ressourcelandskab med en ambitiøs målsætning og defineret arbejdsgang. Og sætter digital strøm til virksomhedens potentiale, så jeres brand lever til fulde – både on- og offline.

VI ARBEJDER MED:
Digital strategi, digital arbejdsform, redskaber, implementeringsplan, digitale produkter, sociale medier, relationsbygning, krisehåndtering, tone of voice, social media policy, kampagner, mv.

HVORFOR:
Fordi det 21. århundrede.

Fortyfour - digital strategi
Fortyfour - aktivering

AKTIVERING

Det er godt at have en strategi. Eller et flot brand. Men det er intet værd, hvis det ikke aktiveres. Konstant.

Vores aktiveringsydelse ser på jeres kampagneberedskab, og hvorvidt der er nogen kamp at finde. Vi kan foretage en due diligence på eksisterende samarbejder og identificere uudnyttede potentialer eller svagheder i kommunikationen.

Eller vi kan udvikle den aktivering, eller aktiveringsmekanisme, der gør at jeres brand slår igennem.

VI ARBEJDER MED:
Mediekanaler, sociale medier, events, POS, guerilla marketing, movement mekanismer, brand ambassadører, PR, direct mail, mv.

HVORFOR:
– Konkurrencedygtighed
– Digital power
– Ressourceoptimering
– Strategisk markedsføring
– Salgsoptimering

Tidligere samarbejdspartnere