STRATEGISK PLATFORM

EWEA —> WIND EUROPE Strategisk platform

EWEA / WIND EUROPE

  • Brandanalyse

    Sammenlignende brandanalyse med kig på vindindustriens udvikling og nye position

  • Målgruppeanalyse

    Bruxelles, internationalt, politikere, presse, medlemmer, konferencer, offentligheden

  • Identitet

    Udvikling af nyt navn, brand og designunivers

  • Strategisk platform

    Aktiveringsgrundlag og handlingsplan for det nye, samlende brand med målsætning og kommunkationskanaler

  • Kommunikationsstrategi

    Samlet kommunikationsstrategi til forening og forenkling af organisationens mange aktiviteter

IKEA of SWEDEN Strategisk platform

IKEA OF SWEDEN

  • Trendanalyse

    Research baseret på egen samt IKEAs mange informationskilder inkl. field trips

  • KREATIV GRANSKNING

    Proces i flere faser med involvering af kundeteams og -ledelse

  • PRODUCT RANGE DUE DILIGENCE

    Resulterende udøgning af den strategiske og kreative ambition i produktudbuddet samt definition af denne

  • KREATIV STRATEGI

    Strategi for anvendelsen af findings og rangeudvikling med ny målsætning

Jacob Søndergaard Strategisk platform

JACOB SØNDERGAARD

  • STRATEGI WORKSHOP

    Interaktiv interview workshop til granskning af brandets fundament, værdier og mål

  • BRANDANALYSE

    Indledende arbejde til rebranding baseret på workshop

  • KONCEPTUDVIKLING

    Udvikling af brand, designretning og budskaber

  • STRATEGISK PLANLÆGNING

    Udarbejdelse af aktivitetsplan og brandudviklende steps

Santa Maria Tex Mex strategi

SANTA MARIA TEX MEX

  • Brandanalyse

    Due diligence på position, marked og brand

  • Strategisk platform

    Konceptudvikling af ny strategisk platform

  • Målgruppeanalyse

    Komplet kortlægning af målgruppe, mødepunkter, interaktion, kanaler

  • Identitet

    Udvikling af ny identitet, inkl. visuel platform, payoff, kernetekster, fotostil mm.

  • Aktivering

    Udvikling og eksekvering af taktiske kampagner i traditionelle og sociale medier

Tidligere samarbejdspartnere