Due Diligence

EWEA / WIND EUROPE Due Diligence

EWEA / WIND EUROPE

  • Organisationsanalyse

    Struktur, arbejdsgange, kommunikationsopgaver og -kanaler, indtægtskilder, formål, selvopfattelse

  • Medarbejdersurvey

    Generelle samt specifikke medarbejderinterviews for at få et fuldt billede af organisationens reelle og opfattede tilstand

  • Motivationsarbejde

    Positivitetsfremmende aktiviteter hvor medarbejdere bliver hørt og modtager ny inspiration og viden

  • Pilotprojekter

    Social media, nyhedsbrev og event pilot projekter for at få afdelinger til at arbejde sammen og så omstillingsparathed

  • Medarbejderaktivering

    Skærpet intern kommunikation, nye samarbejdsredskaber, lære at holde workshops til vidensgenerering, ny motivation

  • Organisationsforandring

    Omstrukturering af kontorer, sammenføring af teams, simplificering af ledelsen, kortere kommandoveje for hurtigere reaktionstid og øget medarbejderejerskab

Anna Bogdanova forretningsudvikling

ANNA BOGDANOVA

  • Workshop

    Interaktiv interview-form til granskning af brandets fundament og værdier

  • Forretningsgrundlag

    Udarbejdelse af virksomhedens samlede fundament og position

  • Opdatering af strategisk platform

    Udvikling af  brand, produktportefølje og medietilgang

  • Opdatering af digital platform

    Ny hjemmeside, digital strategi, udvikling af wiki

Antropologerne forretningsgrundlag

ANTROPOLOGERNE

  • Forretningsanalyse

    Strukturel gennemgang fra bunden; revenue, aktiviteter, produkter, organisation, kommunikation

  • Forretningsgrundlag

    Gennemgribende oversigt og rapport

  • Kommunikationsplatform

    Analoge og digitale kanaler, form og approach, digital vejledning

  • Workshops

    Brandanalytisk workshop; Hvem er vi?, Digitale redskaber til vidensdeling og research, Digitale arbejdsredskaber

Tidligere samarbejdspartnere